sobota, 25 listopada 2017

Tag #KTO


Witajcie kochani! Jestem świadoma tego, że mój blog w ostatnim czasie obumarł. Nie jest mi z tym faktem dobrze, jednak na studiach mam masę pracy i nauki. Do tego jakiś czas temu podjęłam się dodatkowo pracy.. Nie mam kompletnie czasu dla siebie, na przyjemności, więc gdzie jeszcze czas na zdjęcia. Nie mam pojęcia w co ręce włożyć. Mimo wszystko koniecznie muszę sobie ten czas jakoś, w końcu zorganizować i na zaplanowane sesje się wybrać.. Fakt, że na zewnątrz robi się tak szybko ciemno kompletnie mi nie sprzyja. Dzisiaj mam od naprawdę bardzo dawna, w końcu wolny dzień to jak po złości za oknem od rana ulewa.. 
Nie zostawię Was jednak z niczym, ponieważ kilka dni temu na swój kanał, który jakiś czas temu założyłam wleciał nowy filmik. Jeżeli jeszcze go nie widzieliście to koniecznie zajrzyjcie i dajcie znać co myślicie. ;) 



<   KLIK   >


1 komentarz:

  1. Piękne zdjęcia!

    https://www.strong-power.pl/2017/12/ostatni-post/

    OdpowiedzUsuń